Com puc visitar l’Anís del Mono?

El Museu de Badalona ofereix diferents opcions per visitar la fàbrica de l’Anís del Mono al llarg de tot l’any.

Visita individual a l’Anís del Mono:

A nivell individual, oferim visita guiada a la fàbrica de l’Anís, cada tercer diumenge de mes (a excepció dels mesos de juliol i agost i, en casos excepcionals, Setmana Santa).

Cliqueu aquí per consultar les visites que actualment hi ha programades als diferents espais del patrimoni badaloní.

Les entrades per a aquesta activitat es poden adquirir directament en aquesta web.

L’entrada per visitar la fàbrica de l’Anís del Mono és personal i requereix les dades de cada un dels assistents (nom, cognoms i número de DNI).

El preu de la visita és de 5,93 € per persona. L’entrada és gratuïta per als menors de 7 anys.

El nombre màxim d’entrades per gestió és de 4.

La visita a l’Anís del Mono té una durada de 1:30 h. aproximadament.

Aspecte de l’interior de la sala de destil·lació de la fàbrica de l’Anís del Mono. Foto: A. Guillén.

Visita en grup a l’Anís del Mono:

Si voleu fer la visita a la fàbrica en grup es pot fer excepcionalment només el tercer diumenge de mes. Per fer la reserva per a la visita en grup cal que truqueu al servei de visites guiades: 93 384. 17.50 o 93 464 49 11 (Esther Espejo).

Visita en grup a la fàbrica de l’Anís del Mono. Foto: Museu de Badalona.

Nits d’Estiu del Museu a l’Anís del Mono:

A l’estiu, durant els divendres del mes de juliol, el Museu organitza les Nits d’Estiu del Museu a l’Anís del Mono, un programa d’activitats que uneix música i patrimoni. L’activitat comença amb una visita guiada a la fàbrica, a càrrec de guies especialitzats, i acaba amb un concert al pati de la fàbrica i una petita degustació.

Concert al pati de la fàbrica de l’Anís del Mono

Cliqueu per veure més informació sobre la fàbrica de l’Anís del Mono.