S’ha mort Joan Maria Forns

El 7 de gener va morir Joan Maria Forns i Mitjans, nascut l’11 de febrer de 1943, fill del conegut mag badaloní Joan Forns i Jordana, Li-Chang. Joan Maria va col·laborar en el llibre editat el 2004 pel Museu, Li-Chang, el xinès de Badalona, de Jordi Jané. Temps més tard, el 2008, va contribuir molt activament a l’exposició que el Museu va dedicar a la figura del seu pare i, conjuntament amb la seva germana Montserrat, va fer donació al Museu de l’anomenada baüla, el bagul que Li-Chang i la seva esposa havien utilitzat per al seu número d’escapisme, el més famós de la parella. Des del Museu, volem donar el condol a la seva família i compartir amb tothom l’excel·lent record que sempre guardarem de la seva persona.