El disc d’avís de bombardeig del Museu en una exposició del Museu de la Música

El Museu col·labora amb l’exposició Escoltar amb les mans. Suports obsolets, missatges efímers del Museu de la Música de Barcelona, amb la cessió temporal d’un disc d’acetat que conté l’enregistrament sonor de les alarmes que advertien dels imminents bombardejos durant la Guerra Civil.

La mostra, que ha estat comissariada pel músic, compositor i artista sonor Ferran Fages, reflexiona i s’endinsa en la fragilitat, la durabilitat i les capacitats dels suports analògics i en com aquestes han determinat les nostres escoltes, memòries, imaginaris –individuals o col·lectius, i la nostra manera de relacionar-nos amb el so.

Podeu visitar aquesta original proposta fins al 10 de desembre a la sala d’exposicions temporals del Museu de la Música, c/ Lepant, 150. Barcelona.

Escoltar avís i sirena. Versió catalana

Escotar avís i sirena. Versión castellana