Aquestes festes de Nadal porta els teus pares al Museu!

Necessitem petits investigadors amb esperit aventurer que ajudin a localitzar un munt d’objectes actuals que s’han colat a les vitrines de l’exposició permanent Baetulo ciutat romana

Els conservadors del Museu de Badalona hem descobert que, a les vitrines del jaciment de Baetulo, s’han colat un munt d’objectes que no tenen res a veure amb l’època romana. Segons declaracions als mitjans de comunicació, un equip d’investigadors treballa amb la hipòtesi que podria tractar-se d’un estranyíssim fenomen interestel·lar que fa que alguns utensilis puguin viatjar en el temps. De confirmar-se, estaríem parlant de la primera vegada que això passa a la nostra ciutat.

Com és possible que a les vitrines hi hagi objectes de plàstic, aparells elèctrics, estris d’alumini? Els arqueòlegs no troben explicació al desgavell i demanen l’ajuda de tots aquells nens i nenes que estiguin disposats a localitzar aquests intrusos viatgers.

Així, doncs, convidem petits i grans a venir al Museu aprofitant que arriben les festes de Nadal i que les vacances escolars estan a tocar. L’entrada serà gratuïta per a tots els escolars i els adults podran descobrir la remodelació de l’exposició i conèixer les peces més emblemàtiques trobades a les excavacions dels últims 10 anys, que complementen l’impressionant fons arqueològic de la Baetulo romana.

El Museu sortejarà un lot de jocs educatius entre tots els participants.

Us hi esperem a partir del proper dimarts dia 22 de desembre i fins al 10 de gener. Recordeu que els dies 25 i 26 de desembre, 1 i 6 de gener, el Museu romandrà tancat.

L’horari dels dies 24 i 31 de desembre, i 5 de gener serà de 10 a 14 hores.

Per a més informació: Esther Espejo. Departament de Difusió. Museu de Badalona

• museudebadalona
      museudebadalona says:

Bon dia Eva,

Sí, i tant! El Museu obre de dimarts a divendres de 10 a 2 h i de 17 a 20 h i els caps de setmana de 10 a 2 h. Aquests dies, però, has de tenir en compte que el 31 de desembre i el 5 de gener a la tarda està tancat i que els dies 1 i 6 de gener són festius. Una salutació i bon any nou!

1. Noèlia
    Noèlia says:

Bon dia, voldria saber sí aquest cap de setmana estarà obert el museu, ja que hi han noves restriccions desde avui. I sí s’ha de demanar cita prèvia. Gràcies.

• museudebadalona
      museudebadalona says:

Bon dia Noèlia,

En principi les noves restriccions no afecten a l’obertura del Museu -només en el cas de que vingui de fora de Badalona, és clar. Seguim obrint en el nostre horari habitual amb les mateixes restriccions d’aforament i les mateixes mesures de seguretat (mascareta, neteja de mans, distància de seguretat…). No cal, per tant, demanar cita prèvia. Gràcies pel vostre interès. Una salutació cordial.