Carregant Esdeveniments
NO ES FAN DEVOLUCIONS NI CANVIS D'ENTRADA LLEVAT QUE L'ACTIVITAT SIGUI ANUL·LADA PEL PROPI MUSEU

« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Visita guiada a la masia de Can Miravitges

Diumenge 14 d’abril, a les 10:30 h

14 abril 2024 - 10:30 a 12:00

Preu: 5,93 €. Entrades limitades.

Entrades

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Entrades are no longer available

Itinerari guiat que ens aproparà a Can Miravitges, una masia d’origen medieval, molt reformada als segles XVII i XVIII. Es visita el celler i la casa, i s’expliquen les transformacions del camp català i com era la vida a pagès. També es dóna a conèixer l’obra del pintor i escenògraf Antoni Ros i Güell, darrer propietari de la casa.

L’entrada és gratuïta pels menors de 7 anys però és imprescindible que en cas d’anar acompanyats de menors d’edat ens ho feu saber al següent correu: info@museudebadalona.cat

Lloc de trobada: porta de la masia.

Mostra els detalls

Data:
14 abril 2024
Hora:
Cost:
Categories d'Esdeveniment:
,

Recinte

Masia de Can Miravitges
Carretera de can Ruti, s/n.
Badalona, Barcelona 08916 Espanya
+ Mapa de Google