Carregant Esdeveniments
NO ES PODEN FER DEVOLUCIONS NI CANVIS D'ENTRADA LLEVAT QUE L'ACTIVITAT SIGUI ANUL·LADA PEL PROPI MUSEU

« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Nits d’Estiu del Museu: Pierre-Arnaud Quartet 21 h

Divendres 1 de juliol, 21 h. Visita en castellà

1 juliol 2022 - 21:00 a 23:00

Entrades a la venda a partir del 14 de juny a les 10 h

Entrades

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Entrades are no longer available

Visita guiada a l’Anís del Mono i concert a la fresca del pati de la fàbrica a càrrec de Pierre-Arnaud Quartet.

La proposta d’aquesta formació de jazz, un xic atípica, amb trompeta, guitarres i contrabaix, ens convida a fer un viatge entre el swing americà dels anys trenta i la música popular francesa, bressolats per la veu de timbre ronc i vibrato discret, del seu carismàtic cantant, Pierre-Arnaud.

Formació: Pierre-Arnaud Bourhis, veu i guitarra; Nicolas Rugolino, trompeta; Neter Calafati, guitarra i Juan Carlos Buchan, contrabaix.

L’entrada per a aquesta activitat és personal i requereix les dades de cadascun dels assistents (nom, cognoms i número de DNI).

El preu de l’activitat és de 15 € per persona.

El nombre màxim d’entrades per gestió és de 4.

CLICA PER CONSULTAR EL PROGRAMA COMPLET

Mostra els detalls