« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Inauguració d’exposició i conferència sobre el retaule de sant Sebastià

Dijous 13 de gener, a les 19 h

13 gener 2022 - 19:00 a 20:30

Cal inscriure’s prèviament en aquest web. Aforament limitat.

Entrades

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Entrades are no longer available

Inauguració de l’exposició Retaule de Sant Sebastià, segle XV que reuneix les dues úniques peces originals -taula central i predel·la- que s’han conservat del retaule gòtic que els monjos del monestir de Sant Jeroni van dedicar a Sant Sebastià, i que es podrà veure a la planta baixa del Museu fins al diumenge 27 de febrer.

En el marc de la inauguració tindrà lloc, també, la xerrada Una obra recuperada: el retaule de sant Sebastià de Sant Jeroni de la Murtra que ens oferirà el Doctor en Història de l’Art, Albert Velasco.

Museu. 19 h. Aforament limitat.

Cal inscriure’s prèviament en aquesta pàgina.

DESCARREGAR FULLETÓ DE L’EXPOSICIÓ

La conferència es retransmetrà en directe a través del nostre canal de YouTube

La realització d’aquesta activitat està supeditada als possibles canvis derivats de l’alerta sanitària de la COVID-19.

Mostra els detalls

Data: