Carregant Esdeveniments

« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Inauguració de l’exposició Badalona sobre rodes

Entrada lliure amb inscripció prèvia al Museu: 933 841 750

18 febrer 2021 - 19:00 a 20:00

19 h. Aforament limitat

La mostra recull un conjunt de fotografies de l’Arxiu d’Imatges del Museu, relatives al tema del transport sobre rodes, ja sigui de tracció animal, com els carros; humana, com les bicicletes, o mecànica, com els cotxes o el tren.

Les imatges, que abracen des dels darrers anys del segle XIX fins a l’arribada del metro a Badalona el 1985, se centren sobretot en les dècades de 1950 i 1960. Es caracteritzen per la varietat de mitjans de transport que hi apareixen, pels forts contrastos que s’hi observen en determinats períodes i per l’evolució que mostren tant de la ciutat com dels seus habitants.

Aquesta exposició, a més, aportarà una important novetat: es presentarà en dues etapes, ja que està previst canviar la major part de les imatges en un determinant moment –estigueu al cas ja us avisarem- per altres de la mateixa temàtica. Serà, doncs, una exposició viva i dinàmica que caldrà visitar més d’una vegada.

Per assistir a l’acte d’inauguració, cal inscriure’s prèviament al Museu: 933 841 750

La realització d’aquesta activitat està supeditada als possibles canvis derivats de l’alerta sanitària de la COVID-19.

Mostra els detalls

Data: