« Tots els esdeveniments

Entrada lliure. Aforament limitat. 20 h

20 Desembre 2019 - 20:00 a 21:00

Recollida d’invitacions al Museu des del 10 de desembre

Un any més, us convidem a rebre el Nadal gaudint de la música en el marc incomparable de les restes romanes de l’antiga ciutat de Baetulo. Enguany comptarem amb el Cor de Cambra del Conservatori de Badalona i amb el conjunt instrumental de l’Escola de Música Moderna que ens oferiran un concert amb obres d’estils i èpoques molt variats, a més de tres nadales ben conegudes amb versions, escrites amb llenguatge més modern, de Michael Bublé i Mariah Carey.

El concert tindrà lloc a l’espai Termes-Decumanus del Museu de Badalona. L’entrada és lliure però cal recollir, prèviament, la invitació a la recepció del Museu, a partir del 10 de desembre.

Aforament limitat. Màxim: 2 invitacions per persona.

Amb la col·laboració del Conservatori Professional de Música de Badalona i de l’Escola de Música Moderna de Badalona.

Detalls

Data: