« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cicle de conferències Novetats arqueològiques 2023

Dimarts 7, 14, 21 i 28 de novembre, a les 19 h

7 novembre 2023 - 18:30 a 28 novembre 2023 - 20:30

Entrada lliure fins a completar l’aforament

Amb la tardor arriba al Museu un nou cicle de xerrades a l’entorn de l’arqueologia badalonina.

Durant quatre dimarts repassarem algunes de les intervencions més destacades que han tingut lloc recentment a la nostra ciutat i coneixerem les dades i informacions que han aportat sobre la història de l’antiga Baetulo.

Les conferències tindran lloc a la sala d’actes del Museu i són d’entrada lliure.

CONFERÈNCIES:
Dimarts 7 de novembre. 19 h. Quan Badalona era Baitolo. Novetats en epigrafia ibèrica

Conferència a càrrec de Joan Ferrer Jané

Dimarts 14 de novembre. 19 h. El treball de l’os a l’entorn del decumanus de la ciutat romana de Baetulo (Badalona). Estudi preliminar

Conferència a càrrec de Maria Font Puigsech i Esther Gurri Costa

Dimarts 21 de novembre. 19 h. Les cases romanes sota l’era de la Torre Vella. Resultats de la intervenció arqueològica del carrer del Temple, 33

Conferència a càrrec de Jordi Ardiaca i Clara Forn

Dimarts 28 de novembre, 19 h.  La pedra d’Alcover i la seva presència a Baetulo.

Conferència a càrrec de Isabel Rodà de Llanza i de Diana Gorostidi

Mostra els detalls