Comença la venda d’entrades de Les Nits del Museu

Aquest dimarts, 14 de juny, a partir de les 10 del matí, comença la venda d’entrades per a les Nits d’Estiu del Museu a l’Anís del Mono, a la web del Museu.

Enguany oferim quatre propostes diferents que van de la música clàssica del Duo Enol a la rumba desenfrenada de Muchacho & los Sobrinos, passant per la música popular francesca amb tocs de swing del Pierre-Arnaud Quartet i el Latin Jazz de la formació d’Enma Fernández.

El preu de l’entrada, que inclou la visita guiada i el concert, és de 15 €, i hi ha un límit de 4 entrades per gestió.

Com a novetat en aquesta ocasió l’entrada a la fàbrica es farà de forma esgraonada, en tres grups de visita diferents, dos dels quals s’ofereixen en català i un en castellà. El concert començarà al pati de la fàbrica quan els tres grups hagin finalitzat la visita.

En el següent enllaç trobareu la relació de grups i d’horaris:

ENTRADES LIMITADES

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!