« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Visita guiada a la Casa dels Dofins i la Casa de l’Heura 10:30 h (2)

Diumenge 30 de maig. 10:30 h. 2n. grup

30 maig 2021 - 10:30 a 12:00

Preu: 6 € (inclou l’entrada al Museu). Places limitades

Entrades

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Entrades are no longer available

Visita guiada a les dues cases patrícies museïtzades de la ciutat romana de Baetulo, la Casa dels Dofins i la Casa de l’Heura, que permet descobrir com vivien les elits de la ciutat de finals del segle I aC, enriquides gràcies a la producció i comercialització del vi.

De la Casa dels Dofins es conserven diverses estances situades a l’entorn del atri, unes altres habitacions relacionades amb el peristil o jardí i una zona de treball destinada a la producció de vi. Cal destacar, a més, els mosaics, d’una gran qualitat, així com les restes de pintures murals originals.

A la Casa de l’Heura es pot veure una àrea de treball amb dipòsits destinats a vi i diverses habitacions distribuïdes a l’entorn d’un atri. També inclou algunes singularitats com l’oecus (menjador d’estiu), de grans proporcions amb paviments originals d’opus signinum tessel·lat, o un tram del carrer (cardo maximus) que separava les dues cases. En aquesta domus destaquen especialment els tres visuals. Un que explica la producció i comercialització del vi que tanta riquesa va generar per a la ciutat de Baetulo, un altre que submergeix el visitant a l’atri de la domus i un tercer que ens apropa a l’alimentació en època romana, des de la matèria primera fins al final del banquet.

Ambdues cases disposen de mòduls tàctils per a invidents.

El preu d’aquesta activitat inclou l’entrada a l’espai Termes-Decumanus.

La realització d’aquesta activitat està supeditada als possibles canvis derivats de l’alerta sanitària del COVID-19.

Mostra els detalls

Data: