L’exposició Bacus, les màscares del déu arriba al MAC-Empúries

La mostra, que es va inaugurar el 21 de març i s’ha pogut veure al Museu de Badalona fins al 9 de juny, descobreix la figura, la història i els atributs d’aquest déu singular i polièdric i inclou una cinquantena d’objectes, molts d’una qualitat excepcional, procedents tant del propi Museu de Badalona com d’altres museus d’arreu del territori català.

L’acte d’inauguració tindrà lloc a la seu del Museu d’Arqueologia de Catalunya a Empúries el proper dissabte, 15 de juny, a les 12 h del migdia. Coincidint amb l’obertura de la mostra, que ha estat produïda, dissenyada i comissariada des del Museu de Badalona, es presentarà el catàleg de l’exposició que també podrà adquirir-se a la botiga del Museu.

Bacus, les màscares del déu es podrà veure a Empúries fins al 15 de setembre, de dilluns a diumenge de 10 a 13:30 h i de 16:30 a 19:30 h.

Descarregar nota de premsa

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!