Inscripció Congrés El Vi a l’Antiguitat

S’obre el període d’inscripcions al III Col·loqui Internacional d’arqueologia romana. El Vi a l’Antiguitat. Economia, producció i comerç al Mediterrani, que se celebrarà entre el 19 i el 21 d’octubre de 2022 al Museu de Badalona. El termini finalitza el dia 2 d’octubre de 2022 o fins a esgotar l’aforament.

Les inscripcions donen dret a l’assistència a les ponències i sessions, així com també a les activitats que es publiquen al programa i a l’entrada als espais de la Ciutat Romana de Baetulo. El preu no inclou les excursions fora del programa.

La inscripció és unipersonal i requereix, obligatòriament, d’un número de DNI o similar. Si teniu algun dubte o necessiteu algun aclariment podreu contactar amb secretariacongresvi@museudebadalona.cat

Inscripció normal: 60€
Inscripció reduïda (estudiants, jubilats i aturats): 30 €