L’exposició “Pedro Rovira, 1921-1978” es prorroga fins al desembre

L’exposició Pedro Rovira, 1921-1978, inaugurada el dijous 4 de juny, es prorroga fins al diumenge 12 de desembre, degut al gran èxit de públic.

Prop de 2.000 persones ja s’han acostat al Museu a veure la mostra amb què hem volgut commemorar el centenari d’aquest destacat modista badaloní, que es pot visitar gratuïtament de dimarts a dissabte de 17 a 20 h i els diumenges de 10 a 14 h.

L’exposició, que reuneix prop d’un centenar de dissenys de Rovira, es completa amb la publicació d’un llibre obra de Josep Casamartina i Parassols –cocomissari de la mostra juntament amb Ismael Núñez Muñoz- i amb un cicle de conferències que, de setembre a novembre, ens acostaran a la figura d’aquest talentós dissenyador.

Amb motiu d’aquest canvi de data, des del Museu hem programat, també, dues noves visites guiades a l’exposició que tindran lloc els diumenges 3 d’octubre i 7 de novembre.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!