« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Ossos: un viatge a l’època medieval de la mà de l’antropologia física

EXPOSICIÓ AJORNADA

2 Abril 2020 - 19:00

Obert de dimarts a dissabte de 10 a 14 h i de 17 a 20 h; diumenges de 10 a 14 h.

Aquesta exposició ens apropa a les condicions de vida de l’època medieval a través de l’estudi de les restes d’esquelets localitzades en jaciments arqueològics dels segles VIII al XV, situats bàsicament a la Catalunya Central.

A través de les peces exposades s’explica com vivien i morien els nostres avantpassats de l’edat mitjana i s’aprofundeix en diferents aspectes de la seva vida a partir de la utilització de tècniques de l’antropologia física –la ciència que estudia les restes òssies– i la paleopatologia –la ciència que estudia les malalties que van patir persones o animals del passat.

La mostra és una coproducció del MAC, a través d’Arqueoxarxa, i de la Diputació de Barcelona.

Detalls

Data: