Carregant Esdeveniments
NO ES PODEN FER DEVOLUCIONS NI CANVIS D'ENTRADA LLEVAT QUE L'ACTIVITAT SIGUI ANUL·LADA PEL PROPI MUSEU

« Tots els esdeveniments

Nits d’Estiu del Museu: Duo Enol. 20:30 h

Divendres 15 de juliol, 20:30 h. Visita en català

15 juliol 2022 - 20:30 a 23:00

Entrades a la venda a partir del 14 de juny a les 10 h

Entrades

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Nits d'Estiu. 15 de juliol. 20:30 h
Màxim 4 entrades per cada compra. En cas de no rebre les entrades, contacteu amb el Museu: 933 841 750. Assegureu la vostra tria, ja que el Museu no pot fer devolucions ni canvis en les entrades un cop adquirides.
0 disponibles
Complet

Visita guiada a l’Anís del Mono i concert a la fresca del pati de la fàbrica a càrrec de Duo Enol.

Aquest duo de virtuosos del violoncel ens ofereix un repertori clàssic, romàntic i modern, ple de peces conegudes i suggeridores, i aprofita la versatilitat d’aquest instrument per traslladar-nos a nous paisatges musicals que ens sorprendran.

Formació: Joan Antoni Pich, violoncel i Elisa González-Pola, violoncel

L’entrada per a aquesta activitat és personal i requereix les dades de cadascun dels assistents (nom, cognoms i número de DNI).

El preu de l’activitat és de 15 € per persona.

El nombre màxim d’entrades per gestió és de 4.

CLICA PER CONSULTAR EL PROGRAMA COMPLET

Mostra els detalls