« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Homenatge a Josep Cortinas

Plaça Josep Cortinas

29 Novembre 2020 - 12:00 a 12:30

Accés obert. Aforament limitat

Amb motiu del 25è aniversari de la mort de Josep Cortinas Suñol (1908-1995), s’inaugurarà la instal·lació de vuit imatges de grans dimensions, obra d’aquest fotògraf, a la plaça que porta el seu nom, al barri del Centre de Badalona.

Les vuit imatges, que substituiran les que des de l’any 2008 presidien aquest espai, són només una petita mostra del treball de Cortinas, amb la qual, des del Museu, volem homenatjar-lo. És, igualment, una forma de reivindicar i donar a conèixer l’inestimable valor de la seves fotografies, una crònica excepcional de la vida quotidiana a la nostra ciutat durant la segona meitat del segle XX.

La seva obra, que ell va donar al Museu l’any 1981, està formada per unes 83.000 imatges, i van donar lloc a la creació de l’Arxiu d’Imatges del Museu de Badalona, avui dia molt més ampli.

L’acte es farà a l’aire lliure i és obert a tothom, amb les lògiques restriccions d’espai -ateses les mesures de distància recomanable vigents.

Ubicació: https://goo.gl/maps/AUioU6UHdnLofdZKA

Detalls