Carregant Esdeveniments
L'entrada per a aquesta activitat és personal i requereix les dades de cadascun dels assistents (nom, cognoms i número de DNI) NO ES PODEN FER DEVOLUCIONS NI CANVIS D'ENTRADA LLEVAT QUE L'ACTIVITAT SIGUI ANUL·LADA PEL PROPI MUSEU

« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Visita guiada a la fàbrica de l’Anís del Mono 12:30 h

Diumenge 16 d’abril, 12:30 h

16 abril 2023 - 12:30 a 14:00

Visita en català. Preu: 5,93 €. Entrades limitades.

Entrades

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Entrades are no longer available

La visita a aquesta fàbrica, fundada pels germans Josep i Vicenç Bosch el 1868, permet conèixer el procés de producció que se segueix per obtenir l’Anís del Mono des de fa més de 150 anys, i que ha convertit la marca en una de les més populars i apreciades del món.

Destaquen, pel seu valor patrimonial, la sala de destil·lació, l’arxiu i el despatx de la gerència, d’estil modernista. Coneixerem les campanyes publicitàries promogudes per Vicenç Bosch -com la dels cartells realitzats per Ramon Casas- i descobrirem els secrets de la característica ampolla de l’anís i de la seva famosa etiqueta.

L’entrada per a aquesta activitat és personal i requereix les dades de cadascun dels assistents (nom, cognoms i número de DNI).

El preu de la visita és de 5,93 € per persona.

L’entrada és gratuïta pels menors de 7 anys però és imprescindible que en cas d’anar acompanyats de menors d’edat ens ho feu saber al següent correu: info@museudebadalona.cat

El nombre màxim d’entrades per gestió és de 4.

Per a visites en grup, és imprescindible contactar amb el Museu: 934 644 911

Mostra els detalls