Carregant Esdeveniments

« Tots els esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concert de Nadal al Decumanus

Dijous 23 de desembre, 20 h

23 desembre 2021 - 20:00 a 21:00

Preu: 1,10 €. Aforament limitat

Entrades

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Entrades are no longer available

Arriba el ja tradicional concert de Nadal del Museu de la mà del Conservatori Professional de Música de Badalona i de l’Escola de Música Moderna de Badalona.

Rebrem les festes nadalenques en el marc incomparable de la ciutat romana de Baetulo. Enguany comptarem amb el Cor de Cambra i el Quartet de Corda del Conservatori de Badalona que, amb la participació del combo de l’Escola de Música Moderna de Badalona, ens oferiran un repertori de nadales clàssiques, tradicionals i modernes, amb obres que van des del classicisme fins als nostres dies.

Cor de Cambra del Conservatori
Quartet de Corda