Donació al Museu d’enregistraments del Grup Estrop

El Grup Estrop, conjunt format a Badalona l’any 1963 en plena efervescència de la Nova Cançó, ha fet donació al Museu d’un conjunt d’enregistraments musicals originals dels primers anys del grup. El conjunt de gravacions s’han recuperat gràcies a una intensa tasca de recerca que ha volgut reivindicar la importància d’aquest grup musical badaloní.

Per donar a conèixer aquest material, el dijous 19 de novembre a les 19 h es farà al Museu una audició pública amb la participació de membres del grup que interpretaran algunes cançons en directe.

• museudebadalona
      museudebadalona says:

Bon dia,
      Lògicament es tracta d’un error que no havíem detectat. Moltes gràcies per fer-nos-ho notar, ja ho hem esmenat i hem aprofitat per traduir la notícia al castellà i a l’anglès, com corresponia. Aquesta entrada prové de la web antiga del Museu, en renovar-la fa uns 3 anys, es va publicar com a notícia històrica amb el format anterior, fet que justifica que la foto sortís escapçada. Els demanem disculpes per aquest descuit. Una salutació cordial.

Respon