Cicle de conferències dedicades a Pedro Rovira

Comencem la programació de tardor al Museu amb un conjunt de conferències dedicades al modista badaloní Pedro Rovira, com a complement de l’exposició Pedro Rovira, 1921-1978 amb la qual el Museu commemora el centenari del naixement d’aquest gran creador i reivindica la seva aportació a la història de la moda del nostre país.

El cicle, que inclou quatre conferències i una taula rodona que es realitzaran els dijous des del 16 de setembre fins al 14 d’octubre, és gratuït però és necessari inscriure’s prèviament al web del Museu.

Informació i inscripció a la conferència Rovira i les seves models. 16 de setembre

Informació i inscripció a la conferència Fotografiant Pere Rovira. 23 de setembre

Informació i inscripció a la conferència Pere Rovira i la cooperativa de Alta Costura. 30 de setembre

Informació i inscripció a la taula rodona El taller de Pere Rovira: les creadores invisibles. 7 d’octubre

Informació i inscripció a la conferència La presència internacional de Pere Rovira. 14 d’octubre

Totes les xerrades i la taula rodona s’oferiran en directe pel canal de Youtube del Museu.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!