El llibre Barcelona wine a la venda al Museu

Arriba el Nadal i sempre ens falten idees per regalar. El llibre Barcelona wine de Lluís Tolosa és una bona proposta que ens parla de la importància de la cultura del vi a casa nostra però també ...

El 18 de desembre el Museu obre a la tarda

El proper diumenge, 18 de desembre, amb motiu de la nova Jornada de Portes Obertes organitzada per l’Ajuntament a la Casa de la Vila, el Museu es podrá visitar també en horari de tarda –de 17 a 20 h.- amb una entrada reduïda d’1 euro.

Nou àlbum: La construcció del Palau Olímpic i l’arranjament del Turó d’en Caritg

L’any que ve farà vint-i-cinc anys que Barcelona va ser la seu dels Jocs Olímpics. Badalona va acollir la vila olímpica dels periodistes que cobrien els esdeveniments i va ser la seu de les competicions de bàsquet i de boxa. A l’entorn dels Jocs, amb motiu d’aquell esdeveniment d’abast mundial, a la ciutat es van portar a terme importants transformacions urbanístiques.

Ha mort el pintor Francesc Todó i Garcia

Al Museu es conserva una obra seva de l’any 1963 titulada (Objectes industrials). Es tracta d’un acrílic sobre taula format per tres plafons on es mostra una seqüència d’objectes industrials (tubs, ampolles,...). L’obra va ser pintada expressament per al vestíbul de la fàbrica Piher de Badalona i va ingressar al fons d’art l’any 1989 per donació de la mateixa empresa.

Exposició dedicada al Pare Albareda

El Museu col·labora amb l’església de Santa Maria en la producció d’una mostra dedicada a la figura del pare Anselm Maria Albareda, amb motiu del cinquantenari de la seva mort.