Notícies

Tens rajoles hidràuliques a casa? Col·labora amb nosaltres a descobrir aquest petit tresor

Amb motiu de l’exposició Catifes de Ciment, a Badalona volem fer possible donar a conèixer bona part de les rajoles hidràuliques que encara es conserven a la ciutat, tant a cases particulars com a comerços, restaurants, etc. Per aquest motiu, demanem la col·laboració de tothom, amb la localització dels paviments hidràulics que teniu o coneixeu.

Agenda d’activitats de gener a abril de 2017

Ja podeu descarregar-vos l’agenda d'activitats del Museu on trobareu incomptables propostes que de cara als mesos de gener a abril.

Concert de cloenda de l’exposició dedicada a Sant Jeroni de la Murtra

El concert és obert a tots els públics i es farà al Museu el diumenge 15 de gener a les 12 h.

Treballs arqueològics a la construcció del lateral C-31

Des del mes de setembre de 2016, l’empresa d’arqueologia ATICS, SL, sota la supervisió de la Direcció General de Patrimoni de la Generalitat i del Museu de Badalona, ha fet una intervenció arqueològica prèvia a la construcció dels anomenats laterals de l’autopista.

Can Miravitges es converteix en escenari d'un curtmetratge

Can Miravitges s'ha convertit en l'escenari d'un curtmetratge de producció independent dirigit per Esteve Rovira (La Riera, Serrallonga) i Joaquim Bundó, director i dramaturg.