Nova oportunitat per conèixer el Turó d'en Boscà

Per participar en aquesta activitat cal inscriure's prèviament.

Tot a punt per a la Nit dels Museus

Aquest dissabte, 20 de maig, arriba una nova edició de la Nit dels Museus, una cita imprescindible per als amants de la cultura i el patrimoni.

Com a novetat es podrà veure el relleu de Bacus vell descobert recentment i un paviment d'opus scutulatum trobat a la Via Augusta que s'ha incorporat a l'espai Termes-Decumanus.

Àlbum d'imatges: Les festes de maig trenta-cinc anys enrere

Aquests dies del mes de maig de 2017, mentre es van celebrant els diversos actes del programa de les festes, podrem repassar les que es van celebrar l’any 1982, fa just trenta-cinc anys.

L'exposició El sexe a l'època romana arriba a Palafrugell

Aquesta exitosa mostra ja s’ha pogut veure a tots els Museus que integren l’Arqueoxarxa a Catalunya, però també al Museu d’Oiasso d’Irún i al Museu de Prehistòria i Arqueologia de València

Ovidi a Baetulo

Amb motiu del bimil·lenari de la mort d’Ovidi, aquest poeta llatí tindrà un especial protagonisme durant la Magna Celebratio. A més, al Museu es pot veure un vas de parets fines d’ACO del s. I dC, decorat amb el mite d'Acteó, el caçador que va ser esquarterat pels seus propis gossos després que la deessa Diana el transformés en cérvol. L’escena s’acompanya amb unes frases de les Metamorfosis d’Ovidi.