Inauguració de l'exposició dedicada a Montalegre

L'exposició es podrà veure des del 19 d'octubre fins al 14 de gener del 2018 i es completarà amb un cicle de conferències que ens aproparan a aspectes tan variats com la història, l'art, la gastronomia o la literatura dels cartoixans.

La cartoixa de Montalegre. Imatges d’abans de la guerra

Aprofitant que el dia 19 d’octubre el Museu inaugurarà l’exposició Montalegre, sis segles de silenci cartoixà  us convidem a fer un tastet publicant un conjunt de fotografies d’aquest cenobi.

El Museu tanca el dimarts 3 d'octubre

Dimarts 3 d'octubre el Museu romandrà tancat perquè se suma a l'aturada general convocada a tota la societat com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuda el diumenge 1 d'octubre a tot Catalunya.

Agenda d'activitats de setembre a desembre 2017

Per a més informació podeu consultar al telèfon 933 841 750 o al correu info@museudebadalona.cat

Segueixen les obres d'adequació de la Casa de l'Heura

La domus de l’Heura constitueix una peça fonamental per entendre la importància de l’economia del vi, el desenvolupament urbanístic de Baetulo, i per constatar que les grans fortunes de les famílies benestants baetulonenses tenien el seu origen en les explotacions vinícoles.