Àlbum d'imatges: La Passada de Sant Antoni Abat

Àlbum dedicat a la tradicional Passada de Sant Antoni que enguany celebra a la nostra ciutat la seva 141ena edició.

El Museu participa a Intel·limotium

El Museu va participar el passat dissabte 28 de gener a les II Jornades educatives Intel.limotium. Solucions i respostes a les altes capacitats  que van tenir lloc a l’Escola Betúlia de Badalona, presentant les activitats educatives del Museu com els tallers i el casal d’estiu.

Ha mort Maria Niubò

El passat 23 de gener va morir l’artista i pedagoga badalonina, Maria Niubò i Prats. Llicenciada en Belles Arts, durant tota la seva vida va compaginar la seva feina com a pintora amb una important tasca pedagògica dins el món de l’art.

L’exposició El sexe a l’època romana arriba a València

L'exposició El sexe a l'època romana, produïda pel Museu de Badalona a través d'Arqueoxarxa, es pot veure des del dijous 26 de gener, i fins al diumenge, 30 d’abril al Museu de Prehistòria de València.

Tens rajoles hidràuliques a casa? Col·labora amb nosaltres a descobrir aquest petit tresor

Amb motiu de l’exposició Catifes de Ciment, a Badalona volem fer possible donar a conèixer bona part de les rajoles hidràuliques que encara es conserven a la ciutat, tant a cases particulars com a comerços, restaurants, etc. Per aquest motiu, demanem la col·laboració de tothom, amb la localització dels paviments hidràulics que teniu o coneixeu.