Finalitza la primera fase d'adequació de la casa de l'Heura

El divendres 16 de febrer a les 6 de la tarda es va fer el lliurament oficial de la primera fase de les obres d'adequació i posada en valor de la Casa de l'Heura

Els envelats de Badalona

Aprofitant l’exposició dedicada als envelats que es pot veure fins al 18 de març al Museu, presentem un àlbum que recull algunes de les fotografies que, relacionades amb els envelats, es conserven a l’Arxiu d’Imatges.

L'exposició sobre Montalegre a Tiana

Del 2 de febrer al 4 de març. Laborables de 17 a 21 h. Dissabtes d'11 a 14 h i de 17 a 21 h. Diumenges d'11 a 14 h i de 17 a 20 h.

En construcció. La Badalona de fa 50 anys i els seus edificis singulars

Aquest àlbum permet conèixer els espais que als seixanta eren nous i que, amb el pas del temps, han quedat, en alguns casos, com a identificatius del conjunt de la ciutat, mentre que, en altres, fins i tot han desaparegut.

Agenda d'activitats de gener a abril de 2018

Per a més informació podeu consultar al telèfon 933 841 750 o al correu info@museudebadalona.cat