Horari del Museu durant les festes de Nadal

Amb motiu de les festes de Nadal, el Museu romandrà tancat el dissabte 24 de desembre a la tarda, el diumenge 25 i el dissabte 31 de desembre, a la tarda. De cara a l'any nou, el Museu tancarà les seves portes el diumenge 1 de gener, el dijous 5 de gener a la tarda i el divendres 6 de gener, coincidint amb la festivitat de Reis.

Les festes nadalenques afectaran també l'horari d'atenció al públic de l'Arxiu Històric de la Ciutat que estarà tancat el dimarts 27 de desembre i el dimecres 28 de desembre.

Concert de Nadal al Decumanus

L'entrada és gratuïta però per raons de seguretat l'aforament estarà limitat a 150 persones

Memòria i repressió franquista

El dimarts 12 de desembre, a les 19 h, es farà un acte d’homenatge a algunes famílies que van patir la repressió franquista

Àlbum d'imatges: Nous ingressos a l’Arxiu d’Imatges

La donació i cessió de fotografies per tal que siguin incorporades als fons de l’Arxiu d’Imatges del Museu de Badalona és un fet habitual que permet ampliar els fons i que obre la possibilitat per a la ciutat de tenir documentats períodes passats i activitats que van tenir lloc ja fa uns anys.

La memòria històrica comença avui

Teniu fotografies i documents dels diferents esdeveniments que hi ha hagut a Badalona els darrers dies al voltant del Referèndum de l'1 d'octubre?