El cap de Bacus s’exposa al Museu

Des del passat divendres, 24 de març, es pot veure exposada a la planta baixa del Museu l’escultura del déu Bacus, déu del vi, de la vinya, del teatre i la rauxa, trobada a les excavacions arqueològiques prèvies a la construcció del lateral de l’autopista C-31.

Amb motiu de la mort d’Agustí Montal

El 1990 Industrial Montalfita, SA va fer donació al Museu de Badalona de l’arxiu de l’empresa, un conjunt de fotografies, trofeus esportius i maquinària, la donació es va completar durant els anys 2000 i 2002.

Visites comentades a l’excavació arqueològica del lateral de l’autopista C-31

Les persones que vulguin participar d’aquestes visites s’han d’inscriure prèviament al Museu, ja sigui presencialment o per telèfon (933 841 750). Places limitades.

Conclusions dels treballs arqueològics al lateral de la C-31

Avui ha tingut lloc una roda de premsa a les excavacions que es porten a terme al lateral de la C-31 amb motiu de l’imminent conclusió dels treballs arqueològics. El dissabte 29 d'abril, en el marc de la Magna Celebratio, s'explicaran els detalls d'aquesta intervenció arqueològica.

Àlbum d’imatges: Coses que ja no hi són. Grans canvis a Badalona

Aquest àlbum és un recull de fotografies d’alguns dels importants canvis que hi va haver a la ciutat fa cinquanta anys quan, en un període curt de temps, es va produir una gran i important transformació.