Exposició dedicada a Montalegre

L'exposició es podrà veure des del 19 d'octubre fins al 14 de gener del 2018 i es completarà amb un cicle de conferències que ens aproparan a aspectes tan variats com la història, l'art, la gastronomia o la literatura dels cartoixans.

Arriba la Festa Major

Bon estiu i bona Festa Major!

Àlbum: Badalona 1897-2017. Cent vint anys de ciutat

Àlbum que commemora els 120 anys de la concessió a Badalona del títol de ciutat.

Àlbum: Els Jocs Olímpics de 1992 i Badalona

El 25 de juliol de 1992 es van inaugurar els Jocs Olímpics d’aquell any (oficialment Jocs de la XXV Olimpíada), esdeveniment que va durar fins al 9 d’agost. Una mica més tard, entre el 3 i el 14 de setembre, tingueren lloc els IX Jocs Paralímpics.

La Casa dels Dofins i el Jardí de Quint Licini tancats a l’agost

La Casa dels Dofins i el Jardí de Quint Licini, que poden visitar-se habitualment cada segon diumenge de mes, estaran tancats el diumenge 13 d'agost.