Àlbum d'imatges: Industrial Montalfita SA.

L’any 1990 va fer donació al Museu i a l’Arxiu Històric de la Ciutat de la documentació de l’empresa, entre la qual també hi havia un conjunt molt interessant de fotografies. La recent defunció d’Agustí Montal Costa (Barcelona 1934-2017), que també havia estat vinculat a l’empresa, ha motivat la publicació d’aquestes imatges.

Presentació del primer fascicle de L'Abans de Badalona. 1966-1983

La recerca d'imatges s'està portant a terme des del mes de setembre de l'any passat però la crida encara continua oberta. Les persones que vulguin aportar imatges de celebracions, festes populars, entitats,... ho poden fer dirigint-se al Museu i preguntant per Gala Canle.

La Casa dels Dofins i el Jardí de Quint Licini obren aquest diumenge

Aquest diumenge els espais de la Casa dels Dofins i el Jardí de Quint Licini es podran visitar de 10 a 14 h del matí. Us recordem que amb la mateixa entrada al Museu disposeu d'un any de termini per visitar també aquests dos àmbits de la ciutat romana que només obren les seves portes durant la Magna Celebratio i el segon diumenge de cada mes.

Presentació del llibre de Jordi Albaladejo

La presentació comptarà amb la presència de l’autor, Jordi Albaladejo, i de Salvador Casals, president de la Federació d’Ateneus de Catalunya.

Presentació del nou mosaic del Museu

La xerrada anirà a càrrec de l’arqueòleg Jacinto Sánchez Gildemontes i d’Agustí Gamarra Campuzano, llicenciat en Belles Arts, que explicaran no només el marc històrico-arqueològic de l’edifici al que pertanyia el mosaic sinó també els tractaments i processos de restauració que s’hi ha fet per al seu trasllat i conservació.