L'exposició sobre Montalegre a Tiana

Del 2 de febrer al 4 de març. Laborables de 17 a 21 h. Dissabtes d'11 a 14 h i de 17 a 21 h. Diumenges d'11 a 14 h i de 17 a 20 h.

En construcció. La Badalona de fa 50 anys i els seus edificis singulars

Aquest àlbum permet conèixer els espais que als seixanta eren nous i que, amb el pas del temps, han quedat, en alguns casos, com a identificatius del conjunt de la ciutat, mentre que, en altres, fins i tot han desaparegut.

Agenda d'activitats de gener a abril de 2018

Per a més informació podeu consultar al telèfon 933 841 750 o al correu info@museudebadalona.cat

Teniu fotografies de comerços antics?

Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per via telefònica (933 841 750 demanar per M. Dolors Nieto) o a l'adreça electrònica: dnieto@museudebadalona.cat.

S'ha mort Joan Maria Forns

Des del Museu, volem donar el condol a la seva família i compartir amb tothom l’excel·lent record que sempre guardarem de la seva persona.