Ja podeu consultar el darrer número del Carrer dels Arbres

Ja podeu descarregar-vos el darrer número de la revista digital del Museu, Carrer dels Arbres.

El Museu es suma a l'Any Fabra

L'acte oficial d'obertura de l'Any Fabra, al qual es suma el Museu de Badalona, es fa al Teatre Zorrilla, com a reconeixement de l'estreta relació del mestre amb la nostra ciutat.

Obertes les inscripcions per a la visita Les dones a Baetulo

L'activitat és gratuïta però cal inscripció prèvia al Museu: 933 841 750. Places limitades.

Finalitza la primera fase d'adequació de la casa de l'Heura

El divendres 16 de febrer a les 6 de la tarda es va fer el lliurament oficial de la primera fase de les obres d'adequació i posada en valor de la Casa de l'Heura

Els envelats de Badalona

Aprofitant l’exposició dedicada als envelats que es pot veure fins al 18 de març al Museu, presentem un àlbum que recull algunes de les fotografies que, relacionades amb els envelats, es conserven a l’Arxiu d’Imatges.