Nova edició del 48 h Festival Open House BCN

El Museu col·labora en l'Open House oferint visites gratuïtes i no guiades a tres espais diferents: el subsòl del Museu, el Jardí de Quint Licini i la fàbrica de l'Anís del Mono

S'anul·la la xerrada sobre el Congrés de Cultura Catalana

Per causes alienes a l'organització es suspèn sine die la xerrada programada per avui a les 7 de la tarda amb motiu del 40è aniversari de la clausura del Congrés de Cultura Catalana

Inauguració de l'exposició dedicada a Montalegre

L'exposició es podrà veure des del 19 d'octubre fins al 14 de gener del 2018 i es completarà amb un cicle de conferències que ens aproparan a aspectes tan variats com la història, l'art, la gastronomia o la literatura dels cartoixans.

La cartoixa de Montalegre. Imatges d’abans de la guerra

Aprofitant que el dia 19 d’octubre el Museu inaugurarà l’exposició Montalegre, sis segles de silenci cartoixà  us convidem a fer un tastet publicant un conjunt de fotografies d’aquest cenobi.

El Museu tanca el dimarts 3 d'octubre

Dimarts 3 d'octubre el Museu romandrà tancat perquè se suma a l'aturada general convocada a tota la societat com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuda el diumenge 1 d'octubre a tot Catalunya.