Agenda d'activitats de gener a abril de 2018

Ja podeu descarregar-vos l'agenda d'activitats del Museu on trobareu incomptables propostes que de cara als mesos de gener a abril. Per a més informació podeu consultar al telèfon 933 84 ...

Horari del Museu durant les festes de Nadal

Amb motiu de les festes de Nadal, el Museu romandrà tancat el dissabte 24 de desembre a la tarda, el diumenge 25 i el dissabte 31 de desembre, a la tarda. De cara a l'any nou, el Museu tancarà les seves portes el diumenge 1 de gener, el dijous 5 de gener a la tarda i el divendres 6 de gener, coincidint amb la festivitat de Reis.

Les festes nadalenques afectaran també l'horari d'atenció al públic de l'Arxiu Històric de la Ciutat que estarà tancat el dimarts 27 de desembre i el dimecres 28 de desembre.

Concert de Nadal al Decumanus

L'entrada és gratuïta però per raons de seguretat l'aforament estarà limitat a 150 persones

Que vénen els reis!

Des de temps immemorials, els Reis Mags d’Orient arriben el dia 6 de gener disposats a deixar tantes joguines com poden a tots els nens i nenes del món.

Memòria i repressió franquista

El dimarts 12 de desembre, a les 19 h, es farà un acte d’homenatge a algunes famílies que van patir la repressió franquista