El cap de Bacus s’exposa al Museu

Aquesta és la primera peça procedent dels treballs a la C-31 que s’exposa al Museu però en el marc de la Magna Celebratio, el festival romà de Badalona, que enguany es celebra del 28 al 30 d’abril, es podrà veure una mostra més àmplia dels objectes recuperats durant aquesta intervenció.

Amb motiu de la mort d’Agustí Montal

El 1990 Industrial Montalfita, SA va fer donació al Museu de Badalona de l’arxiu de l’empresa, un conjunt de fotografies, trofeus esportius i maquinària, la donació es va completar durant els anys 2000 i 2002.

Visites comentades a l’excavació arqueològica del lateral de l’autopista C-31

Les persones que vulguin participar d’aquestes visites s’han d’inscriure prèviament al Museu, ja sigui presencialment o per telèfon (933 841 750). Places limitades.

Conclusions dels treballs arqueològics al lateral de la C-31

Avui ha tingut lloc una roda de premsa a les excavacions que es porten a terme al lateral de la C-31 amb motiu de l’imminent conclusió dels treballs arqueològics. El dissabte 29 d'abril, en el marc de la Magna Celebratio, s'explicaran els detalls d'aquesta intervenció arqueològica.

Àlbum d’imatges: Coses que ja no hi són. Grans canvis a Badalona

Aquest àlbum és un recull de fotografies d’alguns dels importants canvis que hi va haver a la ciutat fa cinquanta anys quan, en un període curt de temps, es va produir una gran i important transformació.