Agenda d'activitats de setembre a desembre 2017

Per a més informació podeu consultar al telèfon 933 841 750 o al correu info@museudebadalona.cat

Segueixen les obres d'adequació de la Casa de l'Heura

La domus de l’Heura constitueix una peça fonamental per entendre la importància de l’economia del vi, el desenvolupament urbanístic de Baetulo, i per constatar que les grans fortunes de les famílies benestants baetulonenses tenien el seu origen en les explotacions vinícoles.

Cicle de conferències dedicades a Joan Peiró

Durant aquest mes de setembre, dins el programa de memòria històrica, i com a complement a la petita mostra dedicada a Joan Peiró, el Museu organitza un seguit de xerrades a l'entorn de la figura d'aquest anarcosindicalista català.

El barri de Pomar celebra 50 anys

La mostra s'inaugurarà el 24 d'octubre, a les 19 h, al Casal de la Gent Gran de Pomar.

Exposició dedicada a Montalegre

L'exposició es podrà veure des del 19 d'octubre fins al 14 de gener del 2018 i es completarà amb un cicle de conferències que ens aproparan a aspectes tan variats com la història, l'art, la gastronomia o la literatura dels cartoixans.