Afloren nous mosaics al vial de l'autopista

Aquests nous mosaics, així com els d'altres espais de la ciutat de Baetulo com els de les cases dels Dofins i de l’Heura, mostren l'esplendor de la ciutat en època d'August.

Noves troballes arqueològiques en el vial lateral de la C-31

Si bé les excavacions d’urgència portades a terme pel Museu als anys vuitanta ja deixaven constància de l’existència d’estructures i de paviments romans, els treballs arqueològics que s’hi estan fent ara serviran per conèixer l’estructura urbanística i l’evolució històrica d’aquesta zona de Baetulo, fins ara poc documentada.

Àlbum d'imatges: La Passada de Sant Antoni Abat

Àlbum dedicat a la tradicional Passada de Sant Antoni que enguany celebra a la nostra ciutat la seva 141ena edició.

El Museu participa a Intel·limotium

El Museu va participar el passat dissabte 28 de gener a les II Jornades educatives Intel.limotium. Solucions i respostes a les altes capacitats  que van tenir lloc a l’Escola Betúlia de Badalona, presentant les activitats educatives del Museu com els tallers i el casal d’estiu.

Ha mort Maria Niubò

El passat 23 de gener va morir l’artista i pedagoga badalonina, Maria Niubò i Prats. Llicenciada en Belles Arts, durant tota la seva vida va compaginar la seva feina com a pintora amb una important tasca pedagògica dins el món de l’art.