Àlbum: Els Jocs Olímpics de 1992 i Badalona

El 25 de juliol de 1992 es van inaugurar els Jocs Olímpics d’aquell any (oficialment Jocs de la XXV Olimpíada), esdeveniment que va durar fins al 9 d’agost. Una mica més tard, entre el 3 i el 14 de setembre, tingueren lloc els IX Jocs Paralímpics.

La Casa dels Dofins i el Jardí de Quint Licini tancats a l’agost

La Casa dels Dofins i el Jardí de Quint Licini, que poden visitar-se habitualment cada segon diumenge de mes, estaran tancats el diumenge 13 d'agost.

El Museu participa a l'homenatge a Joan Peiró

La petita exposició es podrà veure a la recepció del Museu des del 20 de juliol fins a l'1 d'octubre.

Badalona 1897-2017. Cent vint anys de ciutat

La mostra es podrà veure fins al 15 de juliol a la planta baixa de l'Ajuntament de la plaça de la Vila.

Fotografies antigues de Dalt de la Vila

El Dalt de la Vila és el barri més antic de Badalona i, en aquest àlbum, en veurem fotografies de com era abans dels anys trenta del segle XX.