Amb motiu de la mort d’Agustí Montal

El 1990 Industrial Montalfita, SA va fer donació al Museu de Badalona de l’arxiu de l’empresa, un conjunt de fotografies, trofeus esportius i maquinària, la donació es va completar durant els anys 2000 i 2002.

Visites comentades a l’excavació arqueològica del lateral de l’autopista C-31

Les persones que vulguin participar d’aquestes visites s’han d’inscriure prèviament al Museu, ja sigui presencialment o per telèfon (933 841 750). Places limitades.

Conclusions dels treballs arqueològics al lateral de la C-31

Avui ha tingut lloc una roda de premsa a les excavacions que es porten a terme al lateral de la C-31 amb motiu de l’imminent conclusió dels treballs arqueològics. El dissabte 29 d'abril, en el marc de la Magna Celebratio, s'explicaran els detalls d'aquesta intervenció arqueològica.

Àlbum d’imatges: Coses que ja no hi són. Grans canvis a Badalona

Aquest àlbum és un recull de fotografies d’alguns dels importants canvis que hi va haver a la ciutat fa cinquanta anys quan, en un període curt de temps, es va produir una gran i important transformació.

Projecció de la pel·lícula Domo, rodada al Museu

El proper dijous, 16 de març a les 7 de la tarda, es projectarà, per primera vegada a Badalona, la pel·lícula de terror Domo, gravada en bona part al Museu de Badalona.