Teniu fotografies de comerços antics?

Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per via telefònica (933 841 750 demanar per M. Dolors Nieto) o a l'adreça electrònica: dnieto@museudebadalona.cat.

S'ha mort Joan Maria Forns

Des del Museu, volem donar el condol a la seva família i compartir amb tothom l’excel·lent record que sempre guardarem de la seva persona.

El fons fotogràfic Vera, un pou de tresors

Àlbum d'imatges dedicat al fons fotogràfic de Genís Vera Manrubia, donat per la seva família al Museu l'any 2007.

Un esgrafiat de Can Ramonet s'exposarà a Esplugues

Del 14 de març al 22 de juliol de 2018 es podrà veure al Museu de Can Tinturé d'Esplugues de Llobregat

Fàbriques i indústries a Badalona

En aquest nou àlbum que ens acompanyarà en el traspàs de l’any 2016 al 2017 s’hi han recollit fotografies d’edificis i instal·lacions industrials ja desaparegudes, però conegudes i recordades per moltes persones de la ciutat.