Emporta't Badalona a tot arreu

Noves bosses de cotó a la botiga del Museu

Àlbum d'imatges: Nous ingressos a l’Arxiu d’Imatges

La donació i cessió de fotografies per tal que siguin incorporades als fons de l’Arxiu d’Imatges del Museu de Badalona és un fet habitual que permet ampliar els fons i que obre la possibilitat per a la ciutat de tenir documentats períodes passats i activitats que van tenir lloc ja fa uns anys.

La memòria històrica comença avui

Teniu fotografies i documents dels diferents esdeveniments que hi ha hagut a Badalona els darrers dies al voltant del Referèndum de l'1 d'octubre?

Nova publicació dedicada a Montalegre

El llibre compta amb textos de Jaume Oliveras i fotografies d'Oriol Casanovas i d'Antonio Guillén, i és el catàleg de l'exposició que actualment pot visitar-se al Museu.

El Museu col·labora en una exposició del Museu d'Història de Girona

El proper dissabte 28 d'octubre s'inaugura al Museu d'Història de Girona la mostra El desig de viure i d'escriure. Prudenci i Aurora Bertrana en la qual el Museu ha cedit una peça.