Teniu fotografies de comerços antics?

Des del Museu estem preparant, de cara a la primavera, una exposició dedicada als comerços i botigues d’uns anys enrera. Hi veurem com es mostraven els productes que s'hi venien i coneixerem com s'anava a comprar abans de l'aparició de les grans superfícies i de la generalització de les targetes de crèdit. A l'exposició volem mostrar tota mena de comerços: botigues de roba, de gra, merceries, licoreries, ferreteries,...

El nostre objectiu és donar un especial protagonisme a les principals zones comercials que es trobaven escampades pels diferents barris de la ciutat. No hi poden faltar les botigues del carrer Xile, del Passeig de la Salut, del carrer Coll i Pujol, del carrer Pérez Galdós, del carrer de Mar o del carrer Independència, per citar-ne només alguns.

Ens hi ajudeu?

Si teniu fotografies de façanes o d'interiors d'establiments comercials de més de 30 o 40 anys d'antiguitat, ens agradaria copiar-les i incloure-les a l'exposició!

Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per via telefònica (933 841 750 demanar per M. Dolors Nieto) o a l'adreça electrònica: dnieto@museudebadalona.cat.

Fotografia: Museu de Badalona. AI. Col. Maria Viscarri