Presentació del documental On/Off. Les tres xemeneies

En el marc de la secció Off Filmets, del Filmets Badalona Film Festival que se celebrarà del 20 al 29 d'octubre a la nostra ciutat, es presenta divendres 20 a les 7 de la tarda, al Teatre Zorrilla, el documental On/Off. Les tres xemeneies, primera producció en Alta Definició de Televisió de Badalona que repassa la història i l'impacte de les tres xemeneies de la central tèrmica de Fecsa-Endesa a Sant Adrià de Besòs i Badalona.

El treball d'investigació que han portat a terme els autors inclou, també, una petita part de documentació procedent del Museu. La consulta de l'important fons de premsa i publicacions periòdiques que s'hi conserva, els ha permès contextualitzar el gran nombre de testimonis recollits al llarg d'aquest documental.