La memòria històrica comença avui

Teniu fotografies i documents dels diferents esdeveniments que hi ha hagut a Badalona els darrers dies al voltant del Referèndum de l'1 d'octubre?

Voleu que es conservin i documentin adequadament i esdevinguin part de la nostra memòria col·lectiva?

Des de l'Arxiu Històric de la Ciutat de Badalona i l'Arxiu d'Imatges del Museu us convidem a fer-nos arribar aquests documents per tal que es pugui preservar el testimoni del moviment social i polític que ha suposat el "procés". D'aquesta manera ens sumem a la campanya Arxivar l'avui per guanyar el futur promoguda des de l'Associació d'Arxivers de Catalunya.

Envieu-nos els documents digitals a l'adreça electrònica: dnieto@museudebadalona.cat.

Cal que les fotografies tinguin un mínim de qualitat per poder ser conservades i que les envieu amb les dades següents:

Autor (nom de la persona jurídica o física que ha fet la fotografia)

Ubicació (carrer o zona aproximada on es va fer la imatge)

Títol o fet (acció que es recull, de la forma més breu possible)

Accés i difusió (indica que cedeixes el dret a reproduir-lo i consultar-lo)

Trobareu més informació en aquest enllaç