El Museu participa a l'homenatge a Joan Peiró

El Museu ha preparat una petita exposició dedicada a la figura de l'anarcosindicalista Joan Peiró i Belis (Barcelona 1887-Paterna 1942) amb motiu dels 75 anys del seu afusellament, que es podrà veure a la recepció del Museu des del 20 de juliol fins a l'1 d'octubre.

Amb aquesta iniciativa, impulsada des de la Comissió de la Memòria Històrica de Badalona, el Museu es suma a les activitats que es portaran a terme a Mataró (ciutat a la que estigué estretament vinculat).

En el marc d'aquesta mostra, es faran dues conferències, els dijous 14 i 21 de setembre, dedicades a la figura de Joan Peiró i a la seva relació amb Badalona, on va treballar i viure i on va iniciar la seva activitat com a sindicalista.