Avui s'inaugura l'exposició dedicada a Canyadó

El barri de Canyadó conjuntament amb el Museu de Badalona presenta l'exposició Canyadó, la Porta de Llevant. Aquesta mostra la conformen 12 plafons de gran format que recullen l'evolució d'aquesta zona de Badalona des dels inicis de la masia de Can Canyadó -que dóna nom al barri-, fins a l'actualitat.  A l'exposició hi té un especial protagonisme el moviment veïnal i associatiu que, a traves de la festa, la cultura i l'esport, ha reivindicat el seu sentiment de pertinença a aquest emblemàtic barri de la ciutat.

L'acte d'inauguració tindrà lloc avui a la Biblioteca de Canyadó i Casagemes - Joan Argenté, a les 19 h.

La mostra es podrà veure en aquest espai fins al 15 de juny. Posteriorment s'instal·larà al CC La Morera on es podrà visitar des del 16 de juny fins al 9 de juliol. Finalment, entre el 10 i el 31 de juliol, tornarà a exposar-se a la Biblioteca de Canyadó.