Canyet a principi del segle XX

El maig de l’any 2005, la Núria Argerich Cabús va fer donació al Museu de Badalona d’una col·lecció de fotografies en placa de vidre (180 originals entre plaques de vidre i alguna diapositiva), que havien estat fetes pel seu pare.

Els Argerich vivien a Canyet i havien tingut una botiga a la casa anomenada Can Tiano. També havien tingut una petita botiga a l’antic monestir de Sant Jeroni de la Murtra.

El senyor Argerich disposava d’una càmera i va fer diverses fotografies de la zona del barri de Canyet i de la vall propera a Sant Jeroni de la Murtra.

Un cop donat al Museu, aquest material fotogràfic es va netejar, documentar i digitalitzar, i es va guardar amb garanties de conservació.

Gràcies a aquesta donació, avui podem veure com era fa cent anys Canyet i el seu entorn, i com ha canviat.

Veure l'àlbum