27 de Abril de 2018 (21:00)

Jornades de cuina romana

Alguns restaurants de Badalona elaboren plats inspirats en els receptaris dels autors clàssics

Recreacions històriques

Les recreacions aniran a càrrec de Reconstrucció Històrica de Badalona, Barcino Oriens, Jano Reproducciones históricas i Terrafoc.

Schola Gladiatoria

Entrenament de gladiadors i com es preparaven per a la lluita. A càrrec de Jano Reproducciones Históricas.

Legio II Traiana Fortis - Cohors I Barcinum

En sessions de 30 minuts coneixerem la indumentària de l'exèrcit, les seves ordres de combat, com vivia una petita unitat dins els campaments o castra i quines feines feia la unitat d'agrimensura.

A càrrec de Barcino Oriens.

Visites al patrimoni

Durant la Magna Celebratio es podran veure els espais museïtzats de la ciutat romana i visitar lliurement diversos espais d’època romana, no museïtzats, que habitualment no estan oberts.