29 de Abril de 2017 (11:00)

Legio II Traiana Fortis - Cohors I Barcinum

En sessions de 30 minuts coneixerem la indumentària de l'exèrcit, les seves ordres de combat, com vivia una petita unitat dins els campaments o castra i quines feines feia la unitat d'agrimensura.

A càrrec de Barcino Oriens.

29 de Abril de 2017 (20:00)

Baetulo creix més enllà de l'autopista. Les noves troballes arqueològiques al lateral de la C-31

A càrrec de Pepita Padrós, cap del departament d’Arqueologia del Museu de Badalona, i Iñaki Moreno, arqueòleg de l’empresa Àtics SL.

29 de Abril de 2017 (22:00)

August. El primer emperador de Roma

Coneixerem aquest personatge contradictori, que va governar quaranta anys i que té un gran pes a la història del món occidental.

30 de Abril de 2017 (11:00)

Festival romà de Badalona, Magna Celebratio

Un any més arriba la Magna, una cita imprescindible per a tots els aficionats a l’època romana. El darrer cap de setmana d’abril teniu una nova oportunitat per gaudir de les reconstruccions i recreacions històriques que ompliran els voltants del Museu.

30 de Abril de 2017 (11:00)

Schola Gladiatoria

Entrenament de gladiadors i com es preparaven per a la lluita. A càrrec de Jano Reproducciones Históricas.